четверг, 18 декабря 2014 г.

13 lietas, ko tev neteiks kramplauzis

Lietas, kuras tev nekad neteiks krapmlauzis, kurš aplaupījis tavu māju. Tādi kā viņa aroda noslēpumi, kurus nevienam citam nevajadzētu uzzināt.

1. Protams, ka es izskatos pazīstams. Es šeit biju pagājušo nedēļu tīrīju paklāju, krāsoju sētu, vai piegādāju ledusskapi.

2. Paldies, ka ļāvi izmantot savu vannasistabu, kad strādāju pagalmā pagājušo nedēļu. Kamēr es biju tur, attaisīju logu, lai mana atgriešanās būtu vieglāka.

3. Mīlu tos ziedus. Tas nozīmē ka tev ir laba gaume un iekšā būs daudz jauku lietu. Tās rotaļlietas, kuras tavi bērni atstāj ārā, liek man aizdomāties kāda spēļu sistēma viņiem ir.

4. Es tiešām skatos vai mājas priekšā nav sakrājusies kaudze ar avīzēm. Es pat varu atstāt flaierīti pie durvīm, lai redzētu cik ilgs laiks paies līdz to aizvāksi.

5. Ja snieg, kamēr esi ārpus mājām, paprasi, lai kaimiņš izveido auto un kāju pēdas sniegā.

6. Ja galvenajās durvīs ir dekoratīvais stikls, tad prasi lai apsardzes firma ierīko kontrolpaneli tur, kur es nevaru redzēt, vai signalizācija ir ieslēgta.

7. Laba apsardzes firma ierīkos sensorus mazajā lodziņā pie virtuves un otrā stāva galvenajā guļamistabā, kur visticamāk glabājas rotaslietas. Laba doma būtu ari kustību sensorus tur uzstādīt.

8. Ja līst, tad tu ņemies ar savu lietussargu, aizmirsti aizslēgt durvis - nepiedodami. Bet saproti - es neņemu brīvdienas sliktu laik apstākļu dēl.

9. Es vienmēr klauvēšu vispirms. Ja atbildēsi, tad prasīšu virzienu vai piedāvāšu iztīrīt notekcaurules. (labāk mani nenolīgsti)

10. Domāji, ka es neskatīšos zeķu atvilktnē, garderobes atvilktne pie galda vai zaļu skapīti.

11. Šeit ir padoms - es gandrīz nekad neeju bērnu istabās.

12. Tev taisnība, man nebūs laika ielauzties seifā, kur tu glabā savas vērtslietas, bet ja tas nebūs piestiprināts, tad es to paņemšu līdz.

13. Skaļš TV vai radio, var būt labāks aizbiedētājs nekā signalizācija. Ja nevēlies atstāt ieslēgtu televizoru visu atvaļinājuma laiku, tad vari nopirkt ierīci, kas rada televizora mirdzumu istabā.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Новости сайта INFOPORTAL.LV

Новости сайта INFOPORTAL.LV
Новое на форуме